مکان های دیدنی کیش

  • 24 شهریور 1403
  • .
  • فاطمه راستگو
مکان های دیدنی کیش

10 مکان جذاب دیدنی در کیش که باید ازشون دیدن کنید

جزیره کیش یکی از محبوبترین مقاصد گردشگری در ایران است که با جاذبه های طبیعی، تاریخی و تفریحی فراوان، هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است. در ادامه به معرفی چند مکان دیدنی این جزیره زیبا میپردازیم:

1. کشتی یونانی

کشتی یونانی یکی از مشهورترین جاذبه های کیش است که در ساحل جنوب غربی جزیره قرار دارد. این کشتی عظیمالجثه در سال ۱۳۴۵ به گل نشست و از آن زمان به یکی از نمادهای کیش تبدیل شده است. تماشای غروب خورشید در کنار این کشتی، تجربه های بینظیر است.

تصویر موجود نیست

2. شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره با قدمتی بیش از ۸۰۰ سال، یکی از مهمترین آثار تاریخی کیش است. این شهر باستانی شامل بقایای خانه ها، حمام ها و قنات های قدیمی است که نشان دهنده زندگی پررونق در گذشته های دور است.

تصویر موجود نیست

3. پارک دلفین ها

پارک دلفین ها یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی کیش است که شامل دلفیناریوم، باغ پرندگان و آکواریوم است. در این پارک می توانید نمایش های جذاب دلفین ها را تماشا کنید و از دیدن انواع پرندگان و موجودات دریایی لذت ببرید.

تصویر موجود نیست

4. اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش با طول ۴۳۷ متر و عرض ۱۸ متر، یکی از بهترین مکان ها برای قدم زدن و لذت بردن از مناظر طبیعی جزیره است. این اسکله امکاناتی مانند کافه ها، رستوران ها و تفریحات آبی مانند جت اسکی و قایق سواری را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

تصویر موجود نیست

5. درخت سبز

درخت سبز یا درخت انجیر معابد یکی از قدیمی ترین و مهم ترین درختان جزیره کیش است که در پارک درخت سبز قرار دارد. این درخت با قدمتی بیش از ۵۰۰ سال، به عنوان یک درخت مقدس در بین بومیان شناخته می شود.

تصویر موجود نیست

6. شهر زیرزمینی کاریز

شهر زیرزمینی کاریز یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های کیش است. این شهر باستانی که بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد، شامل قنات ها و تونل های زیرزمینی است که در گذشته برای تامین آب شیرین استفاده می شدند. امروزه این مکان به یک مجموعه گردشگری تبدیل شده و بازدیدکنندگان می توانند از معماری خاص و فضای خنک آن لذت ببرند.

تصویر موجود نیست

7. قلعه جنی

قلعه جنی یکی از مکان های تاریخی و اسرارآمیز کیش است که داستان های زیادی درباره آن نقل می شود. این قلعه در گذشته به عنوان یک پایگاه نظامی استفاده میشده و امروزه به عنوان یک جاذبه گردشگری مورد توجه قرار گرفته است.

تصویر موجود نیست

8. ساحل مرجان

ساحل مرجان یکی از زیباترین سواحل کیش است که با آبهای زلال و شن های سفید، مکانی عالی برای استراحت و تفریح است. این ساحل امکاناتی مانند کافه ها، رستوران ها و تفریحات آبی مانند غواصی و جت اسکی را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

تصویر موجود نیست

9. جزیره هندورابی

جزیره هندورابی یکی از جزایر کوچک و بکر نزدیک به کیش است که با طبیعت زیبا و آرامش بخش خود، مکانی عالی برای یک سفر یکروزه است. در این جزیره می توانید از مناظر طبیعی، سواحل زیبا و آبهای زلال لذت ببرید.

تصویر موجود نیست

10. بازارهای کیش

کیش به عنوان یک منطقه آزاد تجاری، دارای بازارها و مراکز خرید متعددی است که می توانید انواع کالاها را با قیمت های مناسب تهیه کنید. بازارهای پردیس، مروارید و زیتون از جمله معروفترین بازارهای کیش هستند. اینها تنها بخشی از جاذبه های کیش هستند. این جزیره با تنوع بالای جاذبه ها و تفریحات، مقصدی عالی برای سفر و استراحت است. 

تصویر موجود نیست

همچنین آژانس من در جهت فراهم اوردن خدماتی همچون هتل و پرواز برای سفری امن و ارام و رقم زدن خاطراتی خوش برای همراهان عزیز 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته اماده ارئه خدمات میباشد.

دیدگاه‌ها ({{totalCount}})
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessage.error}}

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید